۵ پاسخ

من از یک ماه بعد بستم ،چون سزارین بودم جای بخیه هام درد میکرد خیلی
دو هفته پیش هم یه گن ساعت شنی بستم مثلا یهو خونریزی کردم دوباره که دیگه گن نبستم
از این شلوارک گنی ها هم میتونی بخری بپوشی که کشی هستش ،من کلا همون شلوارکه تنمه

اگه طبیعی هستی از همون روز اول اگه نه سزارینی از ۱۰ تا ۴۰ روزگی باید ببندی

طبیعی باشی از همون وقتی ک میای از اتاق بیرون لگن و ببند با شکم اما ن خیلی سفت

اگر طبیعی هستی از همین حالا ببند

من از همون روز که اومدم خونه بستم

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی