۵ پاسخ

من فکر کنم آخرین باری که نوشابه خوردم ده سال پیش بود شایدم بیشتر یادم نیست

من تا حالا یکی دوبار بیشتر نوشابه نخوردم چیه اخه

خب نخور اوندفه ام گفتی بهت گفتن نخور

من ۴ ماهه نوشابه نخوردم

خب نخور
اسید داره
قند داره
منم کلیه م سنگ داره وقتی نوشابه میخورم درد میگیره
ترک کردم نزدیک ۳ ماهه

سوال های مرتبط