بچه با وزن ۲ کیلو بدنیا بیاد
زنده میمونه؟
تو ۳۶ هفته اینا ؟

۱۶ پاسخ

اره معلومه که میمونه دوقلوهای عمه من جفتشون زیر دو کیلو بودن زودم دنیا اومدن ماشاالله الان خوش قد و بالا و رعنا شدن

ارع میمونه عزیزم من خودم ۲کیلو ۲۰۰ بودم🤣

من زن داداشم ۳۴ هفته با وزن ۱۲۰۰ بچه زنده مونده الان ۴ ماهشه

بله عزیزم چرا نمونه
بچه هشصد گرمی میمونه دوکیلو ک خوبه

آره خاهرزاده من تو ۳۸ هفته ۱۹۰۰ بدنیا اومد
دستگاهم نرفت
ولی ی ذره بودددددد 😁😅😅 خیلی آدم وحشت میکرد بغلش کنه😂

من کمتر از ۲ هم دیدم

شوهر من ۲‌و ۲۰۰ بوده

این چ سوالیه گل
معلومه ک میمونه
من ضعیف ترم دیدم مونده

اره ولی تا۳۶ وزن بیشتر میشه نگران نباش

بچه دختر خاله من ۶۰۰ گرم بود به دنیا آمد ۶ ماه
الان خانومی شده برا خودش
به قول دکترم خدا بخواد بچه هرجوری باشه میمونه
به این چیزا فکر نکن ناخواسته انرژی منفی میاد سراغت

تو دستگاه میمونه

اره عزیزم دختر خاله من ۱۸۰۰بود بچش زنده موندالحمدالله

بچه ی دوست من 31 هفته با وزن یک کیلو و نیم دنیا اومد پونزده روز توی دستگاه بود خداروشکر خوبه الان همه چیش

بله ولی ممکنه داخل دستگاه بره

بله معلومه که میمونه

آره چرا نمونه

بله ایشالله

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان پارسا💙آوین💗 مامان پارسا💙آوین💗 هفته چهلم بارداری
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی