اصلا نگران نباش داداش من ۷۰۰ گرم به دنیا اومده ماشالله الانم زن وبچه داره تازه اون موقع امکاناتی هم نبوده
چیزیش نمیشه فقط میره دستگاه که همینش سخته.ولی ذهنت رو مثبت بگیر ایشالا الان به دنیا نمیاد.
وزنش خوبه تا ماه دیگه عدسی, حلیم و مغزیجات بخور ایشالا به ۳ میرسه ولی حتی زیر دو کیلو هم میمونن برای همین حتی تو بازار لباس واسه بچه های زیر ۲ کیلو هست
عزیزم فکرای منفی نکن خواهر من ۳۶سال پیش ۶ماهه دنیا اومد و کاملا سالمه الان
خواهر شوهر من بچش ۶۰۰ گرم بود خداروشکر موندش
بچه های باوزن پایین هم بودن ک زنده موندن وزن هم درسته مهمه ولی باید از لحاظ جسمی هم سالم باشه ک میگن بعد ۳۷هفته دیگه هروقت به دنیا بیاد میمونه من اینجوری شنیدم
ایشالله و همه نی نی ها و نی نی منو شما هم سالم و به موقعش به دنیا بیاد ایشالله 🥰
من مامانم ابجیمو ۸ ماهه یک کیلو چهارصد دنیا اورد تازه حدود سی سال پیش الان که کلی فناوری علم هست نگران نباش درس میشه مگه ختم بارداریه بیشتر نمیمونه؟؟؟؟؟
بچه منم همین بود ، از دکترم پرسیدم گفت خدا نکرده به دنیا بیاد میرن دستگاه
میمونن
نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.