خانوما شرایط بعد از سرکلاژ چیه
چ کارای باید انجام بدم

۲ پاسخ

هیچی والا بخور بخوابم 😐😐

دکتر من بعد سرکلاژ بهم گفت ۲ هفته استراحت مطلق..شیاف پروژسترون هم هر۱۲ ساعت ولی از روز سوم ۲۴ ساعتش کرد..شیاف واژینال هم دو سری بهم داد که عفونت نگیرم و بعد از دو هفته میتونم چند قدم خونه راه برم یا بشینم و هفته ای یک بار حموم برم و دسشویی فرنگی استفاده کنم به قولی استراحت نسبی شدم.همین چیز خاصی نداره فقط اون دائم دراز کشیدن و استراحت کردن خیلی کلافه کنندس

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌وپنجم بارداری