این روزا آخری اصن نمیگذرن انگار استپ زدن دردا هم از هر طرف به آدم غلبه میکنن
آخ گفتی
واقعا چرا نمیگذره😁 پس واسه همه همینه🤦🏻♀️😊
دقیقا منم همینطور
نه تند ميره ماه هفتم انقد ديررگذشت🥲🥲
منمممم
دیگه چیزی نمونده طاقت بیار😁
من یه ساله توهفت ماهم😑🤣
من ک خداروشکر تا الانش خوب بوده ۹ ماه برام هرجوری فک کنی همونجوری میگذره
خوشبحالت .من دوساله تو ماه هفتم دردامم زیاده انشالله ب هفته شما برسم خیالم راحت شه دیگه مهم نیست دیر بگذره
منم🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.