یه ساله تو ماه نهم هستممم😒

۱۱ پاسخ

این روزا آخری اصن نمیگذرن انگار استپ زدن دردا هم از هر طرف به آدم غلبه میکنن

آخ گفتی

واقعا چرا نمیگذره😁 پس واسه همه همینه🤦🏻‍♀️😊

دقیقا منم همینطور

نه تند ميره ماه هفتم انقد ديررگذشت🥲🥲

منمممم

دیگه چیزی نمونده طاقت بیار😁

من یه ساله توهفت ماهم😑🤣

من ک خداروشکر تا الانش خوب بوده ۹ ماه برام هرجوری فک کنی همونجوری میگذره

خوشبحالت .من دوساله تو ماه هفتم دردامم زیاده انشالله ب هفته شما برسم خیالم راحت شه دیگه مهم نیست دیر بگذره

منم🤣

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی
مامان Aren مامان Aren ۸ ماهگی
مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۰ ماهگی