من تو معجون میریختم یه قاشق شیر خشک با ۵ میل اب خرما مغز بادوم یه تیکه موز دومدل سویق
له کن با اب ولرم پوستشم بکن من نمیداختم تو فرنی حس خاصیتش میره له ک میکردم کامل فرنی ک ولرم میشد قاطی فرنی میکردم اخرش
یدونه کافیه
بجای شکر له کن داخل فرنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.