من که باردار نیستم ولی مقاله که میخوندم نوشته شده بود خانم های باردار بهتره عروسی نرن صدای باند باعث میشه نبض بچه شون بالا بره و بچه کاملا متوجه های صدای بیرون میشه و همین باعث اذیت جنین میشه
فامیله نزدیک باشه میرم
نه من قطعا نمیرم
چون صداهای بلند برای بچه خوب نیست و اذیت میشه
من حتی تولد برادر زاده م نرفتم گفتم مریضم نمیتونم بیام
منم یکی از نزدیکامون هم از طرف خودم هم از طرف همسرم عروسیشون بود نرفتم مهم تر از بچم نیستن
من ۸ ماهم بود سر بچه اولم رفتم عروسی😂ولی باید زیاد نشینی راه بری کمر درد میشی و اینکه زیادم نزدیک باند نباشی چون خیلی تکون میخوره
هفته قبل رفتم
من رفتم ولی خب فقط نشستم
بابا برو روحیت باز میشه چرا اینقدر از بارداری غول میسازید از این دوران لذت ببرید بجای استرس هفته 13و 14بچه هنوز نمیشنوه که بخواد اذیت بشه
نه نمیرم🥴
من۲۰روز قبل زایمانم عروسی خاهر شوهرمه😐💔
با شکم و دماغ و دست و پای باد کرده باید عروسیش شرکت کنم
من اگر بودم میرفتم 😅
عزیزم من بارداربودم زفتم چندتاعروسی ولی زودنرفتم زودم برگشتم
من زیاد رفتم چون همه درجه یک بودن
خواهر شوهر و برادر شوهرم بودم نمیشد نرم
من عروسی دخترعموم ک مث خواهرمه دعوتم نمیرم
نه نمیرم
صددرصد نه
بستگی داره عروسی کی باشه ولی با بچه کوچیک واقعا حوصله ندارم برم
اره ولی نرقصیا
دعوتیم نمیدونم برم یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.