مامانای باردارشما سوارموتور میشین؟

۷ پاسخ

من تو ۱۵ هفته سوار شدم تا سه روز درد شدید داشتم طوری ک دولا دولا راه میرفتم

خیر عسلی

من هم هفته شما بودم سوار میشدم اما دیگه بعد ان تی سوار نشدم

وای من سوار شدم یبار خیلی بد بود
سوار نشو خطرناکه

نه خطر داره

من سوار میشم هر روز

دکتر من بارها بهم گفت نشین.
گوش نکردم، طول سرویکسم کم شد، استراحت مطلق شدم...

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری