بسلامتی و دل خوش💗💗💗😍😍😍
منم پس فردا سزارینمیشم الان دو شب جایه بخیه قبلیم به قدری میخاره که من زخمش کردم میسوزه و خارش داره
بخاطر بچه بزرگ شده اگ سفالیک هم باشه سرس فشار میاره اتفاقا سزارین دوم خیلی راحت تره من ک ازهمون روز اول خودم کارامو انجام دادم از همون جای قبلی برش میدن
قبلا هم سزارین شدین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.