۴ پاسخ

بسلامتی و دل خوش💗💗💗😍😍😍

منم پس فردا سزارین‌میشم الان دو شب جایه بخیه قبلیم به قدری میخاره که من زخمش کردم میسوزه و خارش داره

بخاطر بچه بزرگ شده اگ سفالیک هم باشه سرس فشار میاره اتفاقا سزارین دوم خیلی راحت تره من ک ازهمون روز اول خودم کارامو انجام دادم از همون جای قبلی برش میدن

قبلا هم سزارین شدین؟

سوال های مرتبط