۹ پاسخ

من تا شصت روز کمردرد بودم بعد خوب شدم

حالت بد حوابیدب شاید یا شیر دادی

قهوه نسکافه دوغ بخور
سرم دگزا هم میزنن
شیاف دیکلوفناک

عزیزم‌منم‌اینجوری بودم‌گردنم شدیدا درد میکرد نمیتونستم تکون بدم رفتم درمانگاه سرم زد بعد یه روز کاملا خوب شدم

هل باد دم کن بخور عالیه

منم همینطور بود کم کم خوب شذم

مال عوارض بی حسی و بیهوشیه منم همین بودم خیلی تند تند نسکافه بخور نوشابه مشکی آدامس بخور و کیسه آبجوش بزار روی گردنت و شیاف بزار تا عوارضش بره

نبایدموقعی که ازاتاق عمل اومدی تا۱۲ساعت بعدسرتوتکون میدادی اگرادامه داربودحتما برومغزاعصاب

شاید بدگذاشتی یا عوارض بی هوشی هستش مسکن بخور

سوال های مرتبط

مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی