هوففف امان از بخیه ها ، تا یه مدت باید رعایت کنید موقع نشستن بخیه ها خیلی مراقبت می خوان ، تا جای ممکن روشون نشینید از توالت فرنگی حتما استفاده کنید تا جای ممکن پاهاتون جمع باشه که به بخیه ها فشار نیاد ، بعد از هر بار دستشویی رفتن سرم شست و شو و بعد سشوار استفاده کنید که عفونت نکنه
انشالله که براتون راحت بگذره
نگران نباش منم فکر میکردم مقعدم پاره شده ولی بعد دو هفته بهتر شد اگر میتونی دفع کنی مشکلی نداری
مقعدو کنمیبرن ...ولس اینم بگم هفت هشت روزه بخیه هات خوب میشه
مقعد منم درد داشت و الان بواسیرم زده بیرون و همچنان درد داره
من هنوزم کج میشینم خواهر درد دارم روزای اول که به زور تکونم میدادن لامصب بد جاییه بخیه ها
حتما از سرویس فرنگی استفاده کن
به دکتر هم بگو برات شیاف بنویسه من تا دو سه روز شیاف استفاده میکردم برای دردم
منم داغون بودم همش یوری مینشستم
ازاین نشیمنا هست نمیدونمچی میگن بهش شبیه لاستیکه ازاونا بگیر میشینی اذیتت نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.