۹ پاسخ

بعدعمل نبایدتکون میخوردی تاوقتی که بهت بگن بلندشویکم رابرو
عوارض بیهوشیه

نسکافه بخور، خیلی تکون خوردی بعداز عمل؟

کیسه آب گرم بزارمنم همینجوری شدم کتفم وحشتناک دردمیکرد جوری ک نفس کشیدن برام سخت بود

طبیعیه، من میخوابیدم بهتر میشد، حالت نشسته تشدیدش می‌کرد

نوشابه مشکی بدون گاز تا میتونی نسکافه بدون شکر بخور روزی ۲۰ لیوان نایعات بخور اثرش میره

برا من یه هفته فقططط سردرد شدید داشتم فقط با شیاف و نسکافه خوب میشدم

من تا۳روزدردمیکرد ودردش وحشتناک بودمسکن هم میخوردم فایده نداشت

بیمارستان به من گفت به خاطر بی حسی هست باید چیزای کافئین دار بخوری تا اثر بی حسی از بدنت خارج بشه مثل نسکافه کاپوچینو من استفاده کردم واقعا خوب بود

طبیعیه خوب میشه روز دوم سوم

سوال های مرتبط