۱۰ پاسخ

قرص مفنامیک اسید میتونی بخوری دکترم واسم تجویز کرد آب رو آتیش بود

سلام نوشابه سیاه رنگ بخور

عزیزم گردنتو زیاد تکون دادی بخاطر اونه
تا سه چهار روز درش هست مایعات زیاد بخور بهتر میشی

نمیتونم بخابم حالم بده

تا میتونی نسکافه بخور مایعات خوب میشی

سزارین سخته ؟

شیاف دیکلوفناک بزار آروم میشی

عزیزم شاید به خاطر گاز بیهوشی هست.نوشابه و دلستر وقهوه بخور

فکر کنم سرتو زیاد تکون دادی

سلام عزیزم دکترت کی بود ؟چن هفته زایمان کردی

سوال های مرتبط