سلام
دوستان میشه بگید چیه ؟
جوابش چطوره ؟

تصویر
۲ پاسخ

فاکتور التهابی گاهی سرما خوردید بالا نشون میده

چربیتون کمی بالاست و فاکتور التهابی ا

سوال های مرتبط

مامان نیکان و رونیکا مامان نیکان و رونیکا هفته نوزدهم بارداری
مامان مهدیس مامان مهدیس ۲ سالگی
مامان محمد مهدی🤩 مامان محمد مهدی🤩 ۲ سالگی