واسه ترش کردن معده چی خوبه بخوریم ؟؟دهنم سرویس شد

۱۴ پاسخ

بمن شربت داده دکترم،بعد هر وعده میتونم بخورم.تاثیرش متوسطه

قرص لانزو ناشتا

عرق نعناع

فاموتیدین ۴۰ام خیلی خوبه اما نباید زیاد روی کنی تو شبانه روز دوتا مجازه

ادامس نعنایی

فقط شربت آلومینیوم ام جی

شیر سرد و به پهلوی چپ خوابیدن

زیر سرت رو بلند کن
سعی کن شبا غذای نرم نخوری
فاموتیدین هم اگر دکترت اجازه میده خوبه

من چون خیلی ساله رفلاکس معده شدید دارم پنتوپرازول ۴۰میخوردم باردار شدم دکتر گفت لانزو ۳۰بخور عالیه برای بارداری من دیگه اذیت نمیشم صبح یدونه ناشتا میخورم

وای منم همینم از ماه اول دارم عذاب میکشم هرچی میخورم ترش میکنم😢

پنتو پرازول

سیب
شیر سرد ولی مقدار کم
قرص فاموتیدبن۴۰

سیب بخور برایخواب هم متکای بلند هم استفاده کن منم خیلی اذیتم

سیب عالیه

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری