یسنا که تا دو سالگی میدن فقط... سو تغذیه رو نمیدونم
مگه بالای دوسال هم طرح یسنا میدن؟
پسر من کلا دوبار بیشتر ندادن
یسنا ک زیر دوساله ندادن ولی سوتغذیع ۲۶۰۰ دادن
برای ما این برج واریز کرده بودن ولی آبجیم هم پسرش همسن پسرمنه واریز نشده بود براش
یسنا نریختن از ماه قبل
برا بچه ها هم کالابرگ میریزن مگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.