برای بچه های شما هم سو تغذیه ریختن؟

۵ پاسخ

پسرمنم ۱۱کیلوعه یعنی ریختن ؟حتی دوسری بهداشت گفت وزنش کمه دوباره بیار

از کجا باید بفهمیم ریختن یا نه؟؟؟

ن چقد ریختن؟

دختر منم وزنش کمه نریختن

واسه خواهرزاده م ریختن چون وزنش کمه. ولی دخترم وزنش خوبه نریختن

سوال های مرتبط

مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمدمهدی محمدی مامان محمدمهدی محمدی ۲ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی
مامان چغاله بادوم مامان چغاله بادوم ۲ سالگی