اره ۹۳۰۰شارژ شده
واسه همه بچهای زیر پنج سال واریز شده امروز بجز بچهای من دلم میخواد برم جار بزنم آخه چ گناهی کردیم یا چقدر درآمد داریم دهک سه هستیم شنیدم یکی دهک هشت بود واسه بوش ریختن
چقدرمیریزن
بچه من هشت کیلو هست دو سالش تموم شده یکی هم چهار سالشه هر دوتا قدوزنشون. خوب نیست خود بهداشت میگه نمودار قرمز هستن ولی نمیدونم چرا نریخته انشالله خدا حقشونو بگیره از اینا
بهداشت ثبت کرده برا سوتغذیع؟واسه قد وزن
نه نشده
نه برا ما واریز نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.