۸ پاسخ

اره درس کن چ اشکالی داره من وسایل آش رشته رو گرفتم

عزیزم هرجایی یه مدل درست میکنه
ما گندم و پیاز داغ فراوان و لوبیا سفید و چیتی وقرمز و نخود و عدس و قلم همه رو باهم میذاریم بپزه

نمیدونم چرا آش دندونی ما باهمه فرق داره🤷‍♀️

ماده‌ی اصلیش گندمه

ما با گندم درست میکنیم

عزیزم اش دندونی همون اسمش روشه که اش دندونی باشه اونم با گندم خیس میکنن بزار بپزه بهش نخود لوبیا اضافه کن یعنی نخود و لوبیارو هم با هم خیس کن بزار بپزه بعد بهش آب قلم آب مرغ اضافه کن پیاز داغ بریز تمام روش هم با آجیل تزیین کن

وا
نه میتونی سوپ بپزی

عزیزم اصن این اش از قدیم اسمش اش دندونه اسم دیگه ای نداره و فقط هروقت ی بچه ای‌دندثن درمیاره برا اولین بار براش میپزن

من امروز درست کردم خیلی خوب شد
گندم
جو
برنج
عدس
ماش
لوبیاقرمز
لوبیا چیتی
نخود
ازهرکدوم دوپیمانه ریختم
نخودلوبیا رو جدا گونه پختم
بعد باهم مخلوط کردم تو قابلمه
با عصاره گوشت یا قلم‌ گوساله
نعناداغ پیاز داغ
سبزی نداره

سوال های مرتبط

مامان امیرحسام❤️💕 مامان امیرحسام❤️💕 ۱ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان سایمان کوچولو مامان سایمان کوچولو ۱ سالگی