۱ پاسخ

من‌حبوبات پختم گندمم جدا پختم بعد همه رو بااب قلم گذاشتم تا جا بیوفته اخر کار یه مشت بلغور گندمم ریختم خیلی خوب شد

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان سایمان کوچولو مامان سایمان کوچولو ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان ریحانه  و علی مامان ریحانه و علی ۱ سالگی
مامان کیارش مامان کیارش ۹ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی