بچه هااا بیاین ببینم
دوروز خارش واژن گرفتم چیکاااار کنم🥴🥴🥴🥴

۹ پاسخ

برو دکتر

این دوتارو بزن منم داشتم دکتر اینارو داد

تصویر

پمادکلوتریمازول برای همین رو،،قرص میترانیدازول هر۱۲ساعت،،توآب ولرم نصف استکان سرکه وکمی نمک هم یه ۱۰دقیقه بشینی خوبه

اگه داخلی کلوتریمازول واژینال بگیر استفاده کن
اگه خارجیه پمادشو بگیر

منم اینطور بودم بعد آزمایش ادرار دادم تا عفونت ادرار دارم الان دارم کپسول خشک کن دکتر بهم داد خدا را شکر خارشم رفت

من ی دفعه دوتا پد بهداشتی از این مشبکا استفاده کردم داغون شدم رفتم.دکتر تا خوب شدم

بده شوهرت بخارونه😂

یا عفونت داری یا به لباست حساسیت داری

عفونت داری

سوال های مرتبط