من ترجیحم با خودمو شوهرمه چون دسته جمعی هرکی یه سازی میزنه عصاب خوردیه یکی دیر حاضر میشه یکی میخوابه تا لنگ ظهر
من دسته جمعی بیشتر دوست دارم
هر دوش یه جور خوش میگذره منم جفتشم دوست دارم
جمعی که پایه باشن و باهاشون راحت باشی و کمی در نگهداری بچه همراهی کنن عالیه در غیر اینصورت تنهایی
من قبل اینکه بچه بیاریم دوتایی با همسرم خیلی خوش میگذشت هر جا میرفتیم هم مسافرت هم بیرون بیشتر از وقتایی که بقیه بودن خوش میگذشت واقعا ، البته اینم بگم ما قبلا خیلی سال طولانی اول دوست بودیم شاید به خاطر اینکه دوستم بودیم باهم بیرون زیاده رفته بودیم درک داشتیم از هم ولی الان تنهایی با دوتا بچه جرات مسافرت که ندارم 😅بیرونم هر جا میریم فعلا شهربازی و خانه بازی و ایناس دیگه در راستا ساکت موندن بچه ها🫠😅بقیه جاها حای رستورانم خوش نمیگذره تیکه تیکه میشم هر دو ام اینجورین که مامان مامان🫠
مجردی بدون شوهر و بچه با دوستامون 😂😂😂حیف که دیگه نمیشه
با جمعی که بچه رو مقداری نگه دارن کمک کنن تنهایی مسافرت رفتن با بچه خیلی سخته خوش گذروندن با خیلی سختی زیاد
اگپایه باشن خوش میگذره دسته جمعی
بستگی داره کدومشون پایه باشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.