اونایی که تجربه سزارین دارن بگن چجوریه؟؟ خیلی ترسناکه؟؟

۱۰ پاسخ

سزارین با پمپ چجوریه؟ متوجه نشدم یکی توضیح بده لطفا

دوسه روز درد داری بعد خوبی دیگه ،بالاخره عمل جراحیه شکم باز میشه طبیعیه که یه کم سخت باشه اما قابل تحمله

من طبیعی آوردم ولی ازسزارین بدتر، زایمانم درجه 3شد باپارگی پرینه، مردموزندا شدم، الانم استرس زایمانمودارم

نه نترس بی حس هست ....بعدشم مراقب داره ..ولی سخت نیس اون تایم سخت بودنش رو بی حس هستی

بهترین انتخاب سزارین

عالیه عالیییییییییی

والا من نمیدونم این غول دو شاخی که از سزارین ساختن چه شکلیه گه ما ۲بار سزارین شدیم ندیدیم. دردش کاااااملا قابل کنترل با شیافه. همه کاراتم خودت میتونی بکنی...

با پمپ درد و شیاف خیلی راحته بیهوش بچه رو درمیارن لذت بخش ترین قسمت زندگیه

چرآخه ترسناک باشه هرچیزی سختی های خودشو داره تازه سزارین باپمپ درد بعدش راحته

نه عالیه
مثلا چیش ترسناکه اخه

سوال های مرتبط