سلام کسی گیل گلسار رشت زایمان کرده؟؟ بیمارستان خوبیه؟؟

۲ پاسخ

من ترجیح میدم پارس زایمان کنم،سزارین هستم
ولی دوستانی داشتم که گلسار رفتن و خب همه چی طبق برنامه پیش رفته

من زایمان اولم اونجا بود خیلی خوب بود راضی بودم زایمان دومم دارم میرم اونجا..زایمانمم طبیعیه

سوال های مرتبط