ببین عزیزم فقط فقط با دستگاه پایین میاد بچه من ۱۰بود دستگاه اوردم جمعا۶ساعت شد ک گذاشتم شد۴
همه راه هارو رفتم فایده نداشت...همینکه دستگاه اوردم بعدش جون گرفت حالش خوب شد
ختنه اش کنی زود میاد پایین ولی دستگاه بگیر براش بزار و شیر تند تند بهش بده.
دما خونرو کم کن شیر زیاد بده دفعات تشو ببر بالا سعی کن لباسشو طوری بپوشونی که عرق نکنه
شیر خشک بده بهش و دستگاه بگیر ۲ روز.هر چی بیشتر شکمش کار کنه زودتر زردی دفع میشه
اگه زردی داره بدنش را با آب هندونه و شیر که یکم گرم کردم بشوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.