۵ پاسخ

ببین عزیزم فقط فقط با دستگاه پایین میاد بچه من ۱۰بود دستگاه اوردم جمعا۶ساعت شد ک گذاشتم شد۴
همه راه هارو رفتم فایده نداشت...همینکه دستگاه اوردم بعدش جون گرفت حالش خوب شد

ختنه اش کنی زود میاد پایین ولی دستگاه بگیر براش بزار و شیر تند تند بهش بده.

دما خونرو کم کن شیر زیاد بده دفعات تشو ببر بالا سعی کن لباسشو طوری بپوشونی که عرق نکنه

شیر خشک بده بهش و دستگاه بگیر ۲ روز.هر چی بیشتر شکمش کار کنه زودتر زردی دفع میشه

اگه زردی داره بدنش را با آب هندونه و شیر که یکم گرم کردم بشوری

سوال های مرتبط