۹ پاسخ

پسر منم همینجور بود براش سرکج گرفتم گرفت

دختر منم هرکار کردم نگرفت

منم سه نمونه خریدم اخرم نگرفت هیچ کدومو

من ۶تا مختلف خریدم
اخر سر اونت و‌کرفت
یکی میگفت سر پستونک ‌یکم اب قند بزن بزار دهنش

تسلیم نشو😂

منم طرح اونت میدم یکم میگیره ول میکنه اونم شانسی
حالا میخوام برم خود اونت بگیرم

من هم اونت خریدم دوتا هم امروز بیبی لند گرفتم نگرفت هیچکدومو😩😅

خب بچه ای هست که دوست نداره پستونکو کلا نمیخوره

دقیقا دختر منم همینجوریه

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی