اول هیچ جا خیابون احد نمیشه
خیابون بهار واقعا بدرد نمیخوره
بعد از خیابون احد ، اقا بزرگ خوبه بعدش مرتضی اشرفی
ولی خیابون احد بری دیگ از جایی خرید نمیکنی
من خودم تجربه خرید از ۴ تا جارو داشتم
عبدل آباد
من بهار رفتم یه مغازه خیلی خوب و منصف از بقیه همکاراش ارزونتر بود لوازم بهداشتی برام مهم بود که اصل باشه واقعا خوب راهنمایی کرد و خریدم عبدل آباد اگه خیلی خوب برندها رو بشناسی بتونی اصل و تقلبی رو تشخیص بدی خوبه بلد نباشی راحت سرت کلاه میزارن لباس رو کلا اینترنتی از الدیانا مشهد گرفتم خیلی خیلی ارزونتر از همه جا و برند اصل بود اسباب بازی هم صالح آباد واقعا قیمتش خوب بود
در کل اگه اصل بودن برند برات مهم عبدل آباد رو پیشنهاد نمیکنم برای من شیشه شیر و پستونک تمام چیزایی که تو دهان میره خیلی جنسش مهمه
خودم کارم سیلیکون هست میدونم اگه اصل نباشه چه کثافتیه
اقا بزرگ صفر تا صد سیسمونی رو داره؟ مثلا بری همه چیتو بخری بیای
من تمام این جاهایی که گفتید رو رفتم ، هرکدوم برای یه چیزی خوبه ، مرتضی اشرفی خورده ریزارو قیمت مناسب میده لباساش گرونه ، اقا بزرگ همه چی داره همه هم مناسبه قیمتاش ، لباساشم واقعا کیفیت داره ، ولیعصر رفتم فقط کریر گرفتم قیمتش کمتر بود ، خیابون احد عبدل اباد هم خوبه لباسای شیکی دارن جنس خوب اما قیمت بالا، قیمت پایین تر هم دارن اما اقا بزرگ رو ترجیح میدم برای لباس هم کیفیت داره هم زیبایی و قیمت
کسی قیمت مرتصی اشرفی رو با اقا بزرگ مقایسه کرده کدومشون پایین تره؟
گلم اگ رفتی آقا بزرگ میشه ب منم بگی چطوربود؟منم میخوام سرماه برم.راستی ولیعصرکجاخریدکردی؟قیمتاش چطوربودیعنی حدودی چ مبلغ بود
خیابون بهار هم خوبه
من از تبريز اومدم تهران از مرتضي اشرفي كلي خريد كردم خيلي ام راضي موندم😊
ما که از کرمان اومده بودیم تهران به نظرم مرتضی اشرفی اصلا جنس هاش کیفیت نداشت ولی قیمت ها خوب بود آقا بزرگ هم از لحاظ جنس و کیفیت هم قیمت خیلی خوب بود
آقا بزرگ بهتره
من کل سیسمونی بچه اولم و مرتضی اشرفی گرفتم هم قیمتاش خوب بود هم کیفیتش و واقعا هم راضی بودم
رفیقم هم آقا بزرگ خرید کرده بود راضی بود ولی مرتضی اشرفی قیمتاش خیلی بهتره
اقا بزرگ متنوع تره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.