۷ پاسخ

مث حالت عادی میذارم رو شونم اکثر اوقات اروغ میزنه یبار هم اگه نزد دیگه ب پهلو میخوابونمش

تو بغلم صاف نگه میدارم ۲۰ دقیقه اینا بعد میذارم رو تشک رفلاکس

نمیزنه بیست دقیقه تو بغل نگه میدارم حالت ایستاده برنگرده شیر بعد میخوابونمش

من بعضی وقتا میگیرم ولی اکثرا نمیگیرم

مثل همیشه میزارم رو شونم زد زد نزد میزارم جاش میخوابه

نمیگیرم سرشو یکم بالاتر از تنش میزارم

من ک نمی‌گیرم بیدارشد میگیرم

سوال های مرتبط