۱ پاسخ

برا یبوست دارو نده دکتر به من گفت آلو رو خوب بشور بعدش یکی دو ساعت تو اب ولرم بزار بعدش تو همون اب له کن از اون اب بده بخوره هر یکی دو ساعت اگه نخورد هم با قطره چکان بده شدیدترین یبوست رو درمان میکنه حتما امتحان کن دکتر گفت نباید تو این سن به بچه شربت برا یبوست بدی که روده اش تنبل بشه

سوال های مرتبط

مامان مامان گل پسر مامان مامان گل پسر ۱ سالگی
مامان دوتا ❤️❤️ مامان دوتا ❤️❤️ ۱ سالگی