۱۴ پاسخ

من بیشتر شیر خشک میدم ولی پریود نشدم

با این حساب به احتمال زیاد حاملم ❤️‍🩹🚶🏻‍♀️‍➡️

من بعد 3 ماه شدم
فک میکردم تا اخر شیردهی پریود نمیشم

راستی درد پریود داشتی؟ من هیچی متوجه نشدم اصلا
زایمانم طبیعی بود

منم پریود شدم🤦🏻‍♀️ بچم شیرخشکیه
شیر خودمو یه بار در روز میخوره
فکر نکم ربطی داشته باشه

ب ژن خانوادگی..ربطی نداره..من خواهرم 2سال شیر خودشو داد ولی بعد زایمان پریود شد...و منی ک شیرخشک میدم هم شدم ربطی نداره

بعد شیرت قط شد؟

نه بابا من این ماه دوبار پریود شدم

منم تازه امروز شدم بعداز ۳ماه

منم همینطور بعد از ۲ ماه پریود شدم

منم شدم

منم شدم

من هنوز نشدم

منم سر دوماه پریودشدم هیچ علایمی حتی کمردردم نداشتم خیلی ببخشید یهو ریخت,😃

همه اینطوری نیستن عزیزم

سوال های مرتبط