برین یه داروخانه دیگه دروغ گفته بهتون
والا ما همین دیروز ۸ تاش خریدیم رو سهمیه الکی گفته اصلا محاله سهمیه بچه بشه ۴ تا
نبابا من هشت تا ماهانه میگیریم
آره مشهد هم همینه
دختر من که شیر خودمو میخوره ولی دوستم شیرخشک میده
۴تا با نسخه ۴ تا آزاد در یک ماه
مگه الان همه آزاد نیستن از رو سهمیه نمیدن که
من ک هنوز همون 8تا رو میگیرم، چجوری شده 4تا؟ هم گیلان شیرخشک گرفتم هم قزوین همشون سهمیه 8تاییه، ببخشید ولی اون داروخونه نارو زده بهتون، چقد بعضیا بی وجدان شدن
ن فداتشم ۸ تاس هرکی هرچی دلش میخواد میده
نه بابا فکر نکنم من ده تا سهمیه پسرم و خریده بودم دیروز رفتم دوتا ازاد بخرم گفت که دوتا سهمیه داره هنوز یعنی سهمیش۱۲ تا بود
نه یعنی چییییی ۴تا گرون کردن تازه سهمیشم فقط۶۰تومن کم میکنن چقد بی انصافن
من ب پسرم اپتامیل ایرلندی میدم یعنی هر بار میریم خرید تا سیصد چهار صد تومن کشیده روش دیگه همسرم شاکی شد گفت ایرانی بگیریم در کنار اون حداقل ب دکترش گفتم گفت اگه مزش رو دوست داشته باشه مشکلی نیست ....
من چند روزه شروع کردم لابه لای شیر ایرلندی ایرانی هم میدم حالا دو سه روزه کمر و شکم بچم شده پر از دونههه خیلی زیاد دونه قرمز و برجسته ترسیدیم امشب ..هیچ غذای جدیدی هم ندادم جز این اپتامیل پرونترا ایرانی
مگه قیمت آزادش چقدره ؟
من که رفتم بگیرم داروخانه ها گفتن بیشتراز2تانمیدیم☹️
از ۶ ماه به بالا ۴ تا خیلی کمه مگه اینکه قعطی شیر خشک اومده باشه
وای همینو کم داشتیم
سهیمه ی نوزاد چند ماه؟
وای تورو خدا نگووو 🤦♀️
خدا کنه اشتباه باشه این خبر
مگه میشه ؟ کسی که فقط شیرخشک میده که ۴تا کمشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.