مدمانا کسی بوده وزن بچش 4نیم باشه بعد طبیعی زایمان کنه؟؟؟

۶ پاسخ

من بچم ۴ کیلو بود ولی لنگم بزرگ بود از بیرون ۴ تا بخیه خوردم فقط

بنده😁😁😁مادرم بنده خدا منو که دنیا آورده ۴۵۰۰بودم خیر نبینن که به زور طبیعی زایمانش کردن توی دهه۷۰

سلام من
بچم ۴بود دقیق
ولی جر‌و‌ واجر شدم
کلی بخیه خوردم
تازه بچه دوم بود

عزیزم من خاهرم ۴۹۰۰بود به دنیا اومد
البته اینم بگم سنو وزنو اشتباه زده بود و اینکه مامان من ۱۲ساعت کامل درد شدید کشید هیچکدوم از پرستارام نمیتونستن تشخیص بدن که وزن جنین بالاعه

ن عزیزم ۴ به بالا احتمال سزارین هستش

فعک نکنم😵‍💫من اولیم ۳۳۵۰ بود سرش تووکانال گیر کرده بود

سوال های مرتبط