۳ پاسخ

چندسالگی ازپوشک گرفتی؟
زودنگرفتی ؟
شاید از عوارض زود گرفتن ودخترت امادگی نداشته هم هست

۵سال که خیلی بزرگه
شاید از چیزی ترسیده
ببرش دکتر یا مشاوره

شاید سردی کرده یا استرس داره

سوال های مرتبط