جاشم تنگه خوب تو هفته ما یعنی اصلا تکون نمیخوره یا کمه اگه کمه که عادیه بچه جا نداره خوب
توروخدا بی تفاوت نیاش برو ان اس تی نمیخوام استرس الکی بدم ولی من یک هفته زایشگاه بستری بودم پر بود از مامانایی ک نی نی شون رو از دست داده بودن چون دوسه روز بود تکون هاش ضعیف بود و محل نداده بودن
ی بنده خدا ۳۹هفته بود
بروان اس تی بده عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.