چرا بعضی از نوزادان آروغ نمیزنن؟

۵ پاسخ

دختر اول منم اصلا اروغ نمیزد اذیت هم نمیشد

ببین عزیزم اگه اصولی شیر داده بشه حتی نیاز به آروغ گرفتن نیست.اروغ بخاطر اینه معده بچه هوا همراه شیر رفته.اما وقتی درست بشین ادم، درست بچه رو بغل کنه، درست سینه توی دهانش باشه، دیگه آوایی وارد معده نمیشه کا بتواد با آروغ خارج بشه

۲۰دقیقه باید ب صورت عمودی رو‌شونت بزاری و اروم پشتش رو بزنی یا ماساژ بدی کمرشو میزنع

همه شون میزنن باید بزاری تو بغلت رو شونت سرشو بزنی به پشتش من دیشب شیر دادم اشتباه کردم نگرفتم اروغشو ببین تاپیکمو بالا اورد میخاس خفه شه بچم 🥲

شیوه آروغ زدنش دستت نیومده بعد یه مدت دستت میاد چطوری میزنه

سوال های مرتبط