۶ پاسخ

فقط شما سعی کن هفته ای اول با توجه ب اینک خسته هم میشی ولی نیم ساعت تا ی ساعت ی بار ببریش دسشوی تا یجوری ملکه ذهنش بشه....بعد از غذا خوردن حتمن ببر قبل از خواب حتمن ببر...شب هم پوشاک کن اگر خشک باشه ک عالی نشون دهنده اینک خیلی عادت کرده و امادس

*اول از همه این کار یه پروسه طولانیه باید صبر داشته باشید
*با شعر ببریدش دستشویی
*بگو بریم دستشویی نپرس جیش داری
*تلویزیون خاموش باشه این چند روز (حواسشو پرت میکنه)
*همقد بچه توی دستشویی بشینید
*آرامش داشته باشید و نگید زود باش منتظرم
*با لبخند کنارش باشید
*حواسش رو پرت نکنید و بذارید تمرکز کنه روی کارش
بعد کارش یه خوشحالی کمی میکنید و تشویقش میکنید

*اگه خودشو خیس کرد نگو اشکال نداره یا دعواش نکن فقط با اقتدار بگو ببین شلوار و زمین نباید خیس بشه

*اگه خودشو خیس کرد برای اینکه عادت نشه و خوشش بیاد ببرش دستشویی و بذار بشینه تو دستشویی و بعد ۳۰ ثانیه بگو پاشو

* تو دستشویی تنهاش نذار
* طی این مدت دعواش نکن سرش داد نزن ، زیاد هم بکن و نکن بهش نگو در طول روز

* به هیچ وجه با بچه های دیگه مقایسه نکن؛ بدن بچه ها متفاوته یکی ممکنه دو روزه عادت کنه و یکی هم ممکنه یک ماه( این کلیدی ترین نکته هست )

الویت امادگی بچس بخدا این چرت نیس اصللللنن سه هفته پیش باز کردم پسرم امادگی نداشت هم خودم اذبت میشدم هم اون الان دوروزه باز کردم قشنگ متوجه میشه جیش چیه

تاپیک منو بخون

سلام خاله ها میشه دختر منو لایک کنید ممنون میشم روبیکاسرچ کنی مالوجه آنلاین میاره شماره 102آرامش معظمی

سلام عزیزم...بنظرم پروسه یکم صبورانه ای..دختر من روزی ک گرفتمش همکاریش خوب بود ولی از اینک هی ببرمش دسشوی گریه میکرد بضی وقتام طولش میداد جیش کردن رو ..چندباری هم روش داد زدن دروغ چرا چون خسته میشدم اون گربه میکرد شرایط براش عجیب بود هفته اول سخت بود ولی دیگ عادی شد خداروشکدعادت شد...میخاستم جای بریم مای بی بی می‌آوردیم نمیزاشت اصن براش بزارم بدش می‌شود

سوال های مرتبط