۷ پاسخ

اگه شیر خودت میدی خودت غذای نفخ دار نخور

چک‌کن موقع شیشه خوردن هوا نمیره تو معدش

دختر من یه مدت امپراطور بادها بود ، نفخ داشت ، فکرکنم از شیر خودم بود چون اونموقع غذا نمیخورد

گوزوعه🥴😂

یکم آبجوش و نبات قاطی کن ولرم شد بهش بده

قطعا غذا میدی بهش رو اونم ببینم چیا باهاش نمیسازه

عادیه فکرکنم چون دختر منم همینه
شیرخشک میخوره

سوال های مرتبط