سلام خانم ها شیر خشک نان بهتره یا ببلاک؟

تصویر
۱۱ پاسخ

ببلاک اصلا وزن نمیده ها نگیر

ببلاک ب هربچه ای میسازه، وطعمشم خوشمزه...وزن دهی داش براپسرم

فقد بستگی ب خوردن بچه داره

من ببلاک میدم از اول هم بهش میسازه هم وزن دهیش عالی بود

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

من ببلاک میدم هم وزن دخترم خوبع هم بهش ساخته

ببلاک خوبه ها ولی وزن نمیده به پسر من شیر های دیگه هم بهش نمیسازن عوضش کنم

ببلاک اسهال شد‌، نان معمولی بود ولی با اپتامیل تپل شد

هرکدوم بهش بسازه

ببلاک میدم ب بچم خویه می‌سازه بهس

دکتر پسرم می‌گفت ببلاک خوبه
ولی پسر من نان بهش ساخت

سوال های مرتبط

مامان نور چشمام❤️‍🔥 مامان نور چشمام❤️‍🔥 ۲ سالگی