پسر من وارد ۶ ماه شد ۲ دادم من
قانونشم همینه
دکتر گفت بعد از واکسن شش ماهگی ۲ بدم
تو دیگ باید دو بدی چون وارد ۶ شده دیگ بچت
من به اجبار ده روز زودترم ۲ رو دادم به دخترم چون ۱ رو دیگپیدا نکردم
منم دخترم شش تموم بشه بعد میدم هنوز ندادم
دکتر به من گفت یک هفته بعد از واکسنش ۲ بدم
پسر من هشتم این ماه 6ماهش کامل میشه یعنی از چند روز آینده شماره دو بدم؟ روی قوطی نوشته اتمام ۶ماهگی
الان برای شما از ۴ روز پیش شماره دو شروع شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.