۷ پاسخ

پسر من وارد ۶ ماه شد ۲ دادم من
قانونشم همینه

دکتر گفت بعد از واکسن شش ماهگی ۲ بدم

تو دیگ باید دو بدی چون وارد ۶ شده دیگ بچت
من به اجبار ده روز زودترم ۲ رو دادم به دخترم چون ۱ رو دیگ‌پیدا نکردم

منم دخترم شش تموم بشه بعد میدم هنوز ندادم

دکتر به من گفت یک هفته بعد از واکسنش ۲ بدم

پسر من هشتم این ماه 6ماهش کامل میشه یعنی از چند روز آینده شماره دو بدم؟ روی قوطی نوشته اتمام ۶ماهگی

الان برای شما از ۴ روز پیش شماره دو شروع شده

سوال های مرتبط