۱۰ پاسخ

وای چطور دلت میاد بزنی باور کن هیچ ربطی نداره من موهای صورتم از اول با ژیلت میزدم همه اش کرکی هست اصلا ربطی نداره به خدا بچه گناه داره ولش کن بیکاری به این چیزا میشینی فکر میکنی

عزیزم این کارا منسوخ شده و از نظر علمی ربطی نداره فقط بچه رو اذیت میکنه

وای ولش کن دیگه کی اینکارامیکنه زشتع

باورم نمیشه تاالان سه بار اینکارو کردی و نتیجه ای نگرفتی و هنوز باورت نمیشه که اینکار فایده ای نداره🤦‍♀️
خوبه عزیزم سنت کمه توکه مثل زنای ۶۰ ساله قدیم نیستی یکم بزن سرچ کن بخون

عزیزم دختر من مونداشت همه میگفتن بزن اما یکهو موهاش پرپشت شد
خواااااهش میکنم اینکارو مثل ننه قمرای زمان قدیم با بچت نکن اونم دخترررررر
خب موهاش کم پشته که کم پشته اگه شما وباباش پرپشت باشه موهاتون بالاخره موهاش پرمیشه

عزیزم با موزر بزن ریش تراش مردا.منم پسرم موهاش کم پشت بودچندبارزدم تاثیرداشت.چرامنسوخ شده

وااااا چرا اینکاروکنی
نکن

برا چی بزنی

نه نزن اصلا فرق نمیکنه باز همون‌جوری در میاد

وا چرا اینکارو می‌کنی😑

سوال های مرتبط

مامان رستا جون مامان رستا جون ۲ سالگی