بنظرتون تم دایناسور
پاندا
یا حیوانات؟

تصویر
۷ پاسخ

پسر من دایناسور دوس داره
اما نمی‌دونم چ رنگ لباسی بگیرم برا هممون
تمش چجوری باشه
پینترست قط نبود راحت بودم

همشون قشنگه ، ب نظرم دایناسور

دایناسور بعدش حیوانات

انگار دایناسور باحال تره

به نظر من دایناسور😁
پاندا فقط سفید و سیاهه
حیواناتم قشنگه

دایناسور

همشون قشنگن🥹🫠
ولی الویت بندی به نظرم
اول دایناسور
دوم حیوانات
سوم پاندا باشه

سوال های مرتبط

مامان ⚜️الماس⚜️ مامان ⚜️الماس⚜️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما مامان حلما هفته دهم بارداری
مامان حلما مامان حلما هفته دهم بارداری