پسر من دایناسور دوس داره
اما نمیدونم چ رنگ لباسی بگیرم برا هممون
تمش چجوری باشه
پینترست قط نبود راحت بودم
همشون قشنگه ، ب نظرم دایناسور
دایناسور بعدش حیوانات
انگار دایناسور باحال تره
به نظر من دایناسور😁
پاندا فقط سفید و سیاهه
حیواناتم قشنگه
دایناسور
همشون قشنگن🥹🫠
ولی الویت بندی به نظرم
اول دایناسور
دوم حیوانات
سوم پاندا باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.