ماه آخر بخور
ماه های اخر من دیدم معمولا میخورن.
الان کزوده دوسه هفته اخر در حد روزی ته ی استکان
کاسنی به زایمان کمک میکنه ماه آخر بخور الان زوده برا شکا
من رو دخترم ماه آخر عرق کاسنی و شاتره میخوردم آخرش هم زردی داشت بنظرم الکیه
از ماه هشت بخور نصف استکان
فک نکنم خیلی تاثیر داشته باشه
من دو هفته آخر بارداری روزی یه قاشق مربا خوری خوردم زردی نگرف خداروشکر ولی نمیدونم ربط داره یا نه چون میگن بخاطر گروه خونیه
سلام عزیزم اولا که عرق کاسنی ب شدت خنکه و زیاده روی در خوردنش اصلا خوب نیست
و دوم اینکه زردی هیچ ارتباطی به تغذیه مادر در دوران بارداری نداره.
بیماری زردی به خاطر تجمع ماده بیلی روبین در خون هست که چون کبد جنین هنوز کامل تشکیل نشده ب وجود میاد و ارتباط مستقیم با گروه خونی مادر و جنین داره
اونم ماه اخر باید بخوری
من از این خانمای قدیمی پرسیدم گفت کاسنی باعث شل شدن دهانه رحم میشه اما شاطره خوبه بخوری
نه مشکلی نداره من از سی هفته میخوام بخورم
مناز ماما پرسیدم گفت ن مشکلی نداره ولی هرشب کم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.