بچه خودشو جم کرده انتقباض نیس
اون یا نفخ هست یا بچه سردش شده
طبیعیه عزیزم منم داشتم از هفته های شما اون موقع نگران بودم ولی همچنان گاهی برام پیش میاد ک انقباض داشته باشم ولی درد ندارم دکترم گفت طبیعیه رحمت داره آماده میشه برا زایمان جای نگرانی نیست
شکمتو گرم بکن یه آب جوش با یذره نبات سفید بنداز و بخور و به پهلو چپ بخواب و شکمتو گرم کن شاید از سرما باشه اگرم نفخ باشه خارج میشه و درست میشه
ثبت حرفهای خاطرات کودکی، بدون مراجعه حضوری.»
«آتلیه آنلاین کودک – سریع، راحت، ماندگار.»
«از لحظهها رد نشو… یادگاری بساز.»
«کیفیت آتلیه، راحتی منزل.»
از بست هفته دارم
قرص ایزوکسوپرین ده میخورم
و تا ۳۰کلا استراحت مطلق
الآنم استراحتم
سرکلاژم هستم
این انقباض ها از هفته ۲۳ ۲۴ میگن میاد اگر درد شدید لگن شکم گرفتی پیگیری کن وگرنه دکترها میگن طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.