۳ پاسخ

شما درد زیر دل داری مث پریودی؟من دارم طبیعیه؟؟

در حالت عادی رو نمیدونم اما منم عطسه میکنم شکمم در حد چند ثانیه درد میگیره

فکر کنم عادیه چون منم بعضی اوقات عطسه میکنم این کشیدگی رو حس میکنم

سوال های مرتبط