این قطره اهن و مولتی ویتامین چطوره خوبن؟

تصویر
۴ پاسخ

اینا دندون و سیاه میکنم

آهن اصلا خوب نیست به شدت مزش بده دندون سیاه می‌کنه عوارض گوارشی مثل دل‌درد و یبوست هم میده اکثرا

منم اینارو بهداشت داد البته مولتیش فرق میکرد اینجا پرسیدم راضی نبودن دیگه از بیرون مدلای دیگه خریدم

ایرانیه خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی