منم تامینم شنیدم طبیعی رایگانه ولی سزارین نمیدونم اجباری با اختیاری هزینش چقدر تفاوت داره
مفت نمی ارزه تامین، تکمیلی نداری؟
بری خوده بیمارستان تامین طبیعی بیاری رایگان هست ولی سزارین کنی با نامه دکتر بازم بیمارستان رایگانه فقط زیرمیزی قبلش باید مطب بدی
زایمان طبیعی تو بیمارستان تامین رایگانه البته اگه بیمه باشی
بیمارستان تامین اجتماعی بری طبیعی رایگان سزارین اجباری ی مبلغ خیلی کم
خصوصی آزاد بازم تحقیق کن
دستمزد دکتر هم جداست
۲۰درصد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.