نفخه عزیزم.
کلمه ضایع هم تو بارداری و بعد از زایمان دیگه معنی نمیده چون بدنت دیگه بدن یه دختر نیست بدن یه مادره
منم ۷ هفته و ۲ روزم😍
دقیقا منم شکمم حالت باد داره که نفخه طبیعیه
منم تو هفته های اول شکمم مثل پنج ماهه ها بود😄یهو کوچیک شد.همش نفخ و ورمه
دقیقا منم همینم شکمم بزرگ شده احساس میکنم دوقلو دارم🥹🥹
نفخه قرص دایمیتیکون بخور
بخاطر نفخ عزیزم خوب میشه
نفخ لابد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.