۷ پاسخ

نفخه عزیزم.
کلمه ضایع هم تو بارداری و بعد از زایمان دیگه معنی نمی‌ده چون بدنت دیگه بدن یه دختر نیست بدن یه مادره

منم ۷ هفته و ۲ روزم😍
دقیقا منم شکمم حالت باد داره که نفخه طبیعیه

منم تو هفته های اول شکمم مثل پنج ماهه ها بود😄یهو کوچیک شد.همش نفخ و ورمه

دقیقا منم همینم شکمم بزرگ شده احساس می‌کنم دوقلو دارم🥹🥹

نفخه قرص دایمیتیکون بخور

بخاطر نفخ عزیزم خوب میشه

نفخ لابد

سوال های مرتبط