از چند هفتگی باید بری پرونده تشکیل بدی برای سزارین ؟

۵ پاسخ

منم دکترم نامه داده برا ۳/۳
ینی ۹ روز دیگه
ولی گفت نیاز نیست منشیش همه کارارو میکنه 😁

بیمارستان دولتی میگن ۳۶ هفته بیا تاریخ عمل بزنیم اگه دکتر شیفت میخوای عمل کنه

اخه بچه اول و طبیعی می زنن من می خوام اختیاری سزارین کنم

سزارین؟
یروز قبل عمل دیگه

من از همون اول رفتم قبل بارداری کلا

سوال های مرتبط