دوستان
برای سزارین چند وقت جلوتر باید پرونده تشکیل بدیم؟

۶ پاسخ

من سزارین اجباری هستم دکتر گفت۳۰ هفته نامه میده

۳۶ هفته

واسه خود روز عمل منظورتونه؟دو روز قبلش

یه ماه یا دوماه قبل برو‌پیشش که تحت نطرش باشی و بهت دوهفته آخر وقت سزارین میده

سزارین اختیاری؟

حداقل ۴،۵ هفته باید تحت نظر دکتری باشی ک میخوایی پیشش سزارین انجام بدی

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وچهارم بارداری